Hela världen fuckar upp

Känns som om vår del av världen drabbats av en inflation, skulle räcka med hälften av allt vi har idag, ser man till skiten som kommer så är det fan mig inte klokt, men är det fråga om vår tillväxt då blir svaret ja, känns som vår del av världen drabbats av en inflation, som om man har allt men ändå inte har det bra, medan sanningen sitter ouppnåelig i sitt vita torn, står vi näst på tur frågande vem och vad blir kvar.

Fick ett sms idag som fick mig att vilja spy upp all kaffe jag tryckt i mig. Mycket dumt har jag gjort i mitt liv, men nått så dyrligt skulle jag aldrig kunna göra. 
Annars hade jag det förjävla mysigt och trevligt. Fick leka med lillbäbisen :)

Prata om att dricka ikväll. Eftersom ingen har något att gå upp till i morgon så varför inte? Får se vart planerna leder sen. Klockan är ju ändå bara 5. 
 Walla walla nu ska jag ta och skriva upp tvätt tid och diska lite. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0