15 sanningar om dig själv

15 sanningar om dig själv
1 - Jag har micrat upp min htc i micron på fyllan i Cypern
2 - Jag är rädd för broar, vatten och fiskar
3 - jag har fobier för blöta speglar, gå barfota och blött hår
4 - jag har 13 piercingar och 5 tatueringar
5 - Jag måste somna till en film eller serie
6 - Jag har rökt i 6 år
7 - Jag har tävlat i brottning
8 - Jag har blivit utsett till bästa 17 åringen på luftskytte
9 - Jag älskar In flames & har faktiskt druckit öl med dom
10 - Min favorit mat är blodpudding
11 - är kanske segast och latast på jorden
12 - är alergisk mot värktabletter och sylt
13 - Pratar ofta med mig själv
14 - svär förbannat mycket när det inte går som det vill
15 - blir på dåligt humör på morgon när jag ska klä på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0