Helgen, vilket skämt.

Helgen.. Helgen helgen helgen!
Vilket jävla skämt, men fan va roligt jag har haft!
I Fredags åkte vi till Freddes morsa, hans systrar. Tobbe Mattias osv osv. Spelade lambo och jag lärde mig att dansa till dansband. Linnea vart för full, jag med. Vidare på Interpool där jag kastade pil med Magnus, någon till & Linus. As kalas :)! Vidare hem till Jim, vaknade 4 dagen efter.

På lördagen kröp jag hem från Jim ungefär. La mig i sängen, spydde. Grinade spydde grinade. osv.. Kunde inte äta nått. Fick inte i mig tacos. Skakade.. Åkte till Linn för hon hade fest, fick i mig lite dricka & två mackor. Mulligans & 8an. Tröttnade ur & åkte till Jim, kikade tv & tills vi somnade. Vaknade vid halv 2 idag och mådde lika dåligt, fast jag slapp spy.

Nu ska jag fan i mig bygga ett pappershus, as roligt :)
Ska väcka Kalle snart med eftersom jag sitter barnvakt åt dom två.
Tackar farbror & Monica för en bra pratstund igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0