men dra du åt görs

Åh fy satan i helvete vad dåligt jag mår. Det är nå fruktansvärt vad bakis jag är. Jag ska fan aldrig mer vara full, jag ska aldrig mer bli full. (jag lovar ingenting) Drack med Sanna igår, ja jävlar vad det spårade. Tog fel på bussen.. Sannas mamma körde ner oss på interpool där vi träffade Emil & hans polare. Kastade pil, hallå pil? Det gick ju åt helvete! Råkade ha av mina pengar på mitten, men då lyckas man va? Vart för full. Åt hamburgare och pommes. Emil & hans vän följde med oss hem. Jag totaldäckade i sängen & vaknar av att Sannas morsa kommer med em mugg mjölk & säger "Jag vet att du dricker mycket mjölk & inte äter frukost"Helt rätt Britt-Marie:)! Sen kom nästa fråga "Det var en kille här igår.." nääää, det tror jag inte alls på Britt-Marie ;)
Har jag verkligen sätt ut såhär jag? näääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0