Men s var det dags igen

Ett sista inlägg innan jag lägger mig och tittar på True Blood med finaste, jävla idiot serie!

1- Jag börjar bli f1 med 7k igen.. Bara väntar på att ta fram kryckorna. Fucking matallergi & led inflamation! Säkert för att jag åt LITE LITE LITE sylt & tog en alvedon i veckan.....
2 - pallar inte med all medicin jag måste äta, stick!
3 - tänker lägga mig kissis
4 - drömmer hela tiden att jag ska dö
5 - Har börjat sagt "kom igen!" & "du skämtar" för mycket
6 - skulle sluta röka idag, köpte cigg en timme efter
7 - hela dagen har jag sagt "jag vill ha en kille"
8 - ränsat telefonlistan & tagit bort nummer jag inte orkar med längre (kan man blockera?)
9 - orkar inte flina när jag får dina sms så jag tänker inte svara mer
10 - VARFÖR BLIR JAG GLAD AV DIG?

Over and out.
Checkar in på - dödsbädden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0