Nattprat, bla bla

Tjockt med Shoobrää!
Klockan är 10 i 3 & vi är fortfarande vakna, galnare än aldrig förr.
Kom ju på att idag när jag skulle dra till Fredrik så gick jag in på Enen. Skulle betala och en lite tjej kommer och har handlat två stora påsar med pommes. Två stora color och en gurka. Pengarna räckte inte till och hon stod där länge och funderade på vad hon skull ta bort och sa "jag måste springa hem och fråga vad jag kan ta bort" så jag säger "jag betalar dom där 19 kronorna åt dig jag slipper du gå fram och tillbaka". Fick berömm av hela kön och kassatjejen sa att det borde flera som mig. HOPPAS GAMLINGARNA BAKOM MIG FICK LIT ÅNGEST FÖR ATT DOM INTE KUNDE GÖRA SAMMA SAK! Snåla jävla pansionärer..

3 saker jag verkligen inte tycker om
1 - BIO? VAFAN FINNS BIO FÖR? Finns det något värre? sitta med fullt av folk i samma sal. Jag som älskar att prata när jag tittar på film, skämta och lägga dumma kommentarer. Kan man det då? nej. För den andra så tappar jag ALLTID ut mina popcorn. Slår fan aldrig fel.. för det tredje skulle jag aldrig gå på bio med en kille. Kom igen? vafan..

2 - Jag hatar att gå i affärer! Uff.. Måste vara det värsta som finns. Lindex.. Går man på Lindex med morsan är det ju kört. Kliver man innanför dörrarna är det kört, då kommer man inte ut på en timme. Gå på en mat affär med en seg person är det absolut värsta. Gå en timme för att handla lite mat.. Näru!

3 - Människor som måste ha uppmärksamhet. Vad är det för fel på såna folk? Jag är inte rasist för fem öre. Men skulle människor som söker uppmärksamhet vara en egen ras, skulle jag vilja utrota dom alla.

Röka och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0