Nu börjar det att hända saker

Det känns precis som förr, jag sitter en tidigt morgon hos pappa & dricker kaffe, känner mig allmänt kär & pirr i magen.

Ja! Igår fick jag jobb :) & lägenhet på samma gång. Flyttar runt 1-3 November. Just nu älskar jag livet. Jag börjar jobbar idag, eller utbildning. Marknadsundersökning, ska nog bli jätte roligt.
För första gången i mitt liv känner jag mig taggad till att ha rutiner, lägga mig tidigt & kliva upp på morgon. Jobbar 5 dagar i veckan, med as sköna tider. Det här blir kalas bra det :)

Nu ska jag dricka en till kopp kaffe & fixa till mig lite innan jag går till bussen. Möta upp mamma & käka på stan.
Ikväll blir det öl, om det blir i Gävle eller på hemmaplan får vi allt se. Jag vet iaf att jag ska kramas i natt! :) Hej, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0