skjut mig 10 gånger som 50 cent

Åhh, uuu.. baah! Det är synd om mig..
Här ligger när, i soffan hos syrran. När jag hade kunnat legat hemma, tittat på film & myst med S. Icke! Jag är så utslagen & trött så det inte finns ord. Igår kunde jag knappt dricka. Idag kunde jag knappt vakna, eller anstränga mig. JAG BÖRJAR HELT ENKELT BLI SJUK! Nu har jag inte varit sjuk sen Cypern. Vad händer? när jag väl blir sjuk, blir jag riktigt jävla skit sjuk. & jag blir bara sjuk en gång om året.

Sist hade jag influensan. Kunde knappt gå på jobbet. Vi fick inte sjukskriva oss så jag försökte ta mig genom vardagen. Hade ingen medicin, ingen värktablett. Som tur var fanns min lilla kines Gao som skämde bort mig med soppa, när dom andra lära äta kinamat. Gav mig citronvatten, massage osv. Fan vad jag saknar han!

Jag har inte känns på flera veckor, att jag är så här trött och vill sova. Och jag bara håller emot. När fan ska jag hitta mitt eget problem i huvudet? Charline sitter som ett spånhuvud i soffan & tittar på ett polispogram, när jag sneglar på henne verkar hon tycka att det är rätt spännande.

Det är fan nu man ska ha en karl, som tar hant om en. Drar handen genom mitt hår & säger "det är så synd om dig så Natalie". Som jag kan lägga huvudet på magen och pusta, tycka synd om mig själv & be om lite huckelimuckeli-medicin. Nä du, inte alls va! Dumma karlar..

Kissar på mig gör jag ockå. Orkar inte ens resa mig upp :( Suck! blabla hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0