Kom igen! trötta jävlar..

Kom igen! Trötta jävlar :)

Vet ni? Ibland önskar jag att jag hade AIDS, för då skulle jag sätta mig & pissa i hela stadens ansikten.
Har bara en jävla fråga : Hur fan orkar folk vara så avensjuk?
Person/personerna som nu har haft så roligt alla gånger, tycker jag synd om. Jag skulle aldrig slåss, aldrig någonsin.. Men om jag fick veta vilken det var som har haft så roligt.. Skulle jag leta på dig/er, gå fram & ge dig/er en kram, klappa på axeln & fråga vad det är ni mår dåligt över, vad du/ni får ut av att vara taskig mot andra. Nr jag fått svar på mina frågor ska jag säga med dom vackra små ord & verkligen mena det "jag hoppas att det löser sig & jag tycker verkligen synd om dig att du är som du är"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0