stick, fuck head

Snälla! ta mig ur den här staden..
Den är så äcklig, falsk och fylld av folk som är lortig. Som inte kan bete sig för 5 jävla öre. Som är så falsk, avensjuk och sjuka. Hur orkar man bete sig så? hur fan orkar man leva med sig själv? Ja, jag är väl inte heller perfekt. Men inte fan lever jag på att snacka skit & hitta på massa saker om folk.
2 cool 4 you. Är man nått, sköter man sig själv. Fuck off!
Om "anonyma alkolister" finns.. Borde "hjälp mig jag fattar ingenting" finnas. Som mer eller mindre står för "jag är så jävla omogen så jag lär lägga mig i andras liv, snacka skit om folk och hitta på bullshit om varenda människa". Men vet ni? det skulle fan inte funka.. För då skulle minst halva jävla Sandviken sitta inne på behandling.

För första gången känner jag att jag vill ha en kille. När man kommer hem, eller på väg hem så vet man vad som väntar. Att man får lägga sig ner & mysa. Vakna upp med någon & dela vardagen med. Men ändå, fan vad äckligt. Jag tror jag förevigt kommer att vara singel. Så skadad jag har blivit sen dom förra förhållanden jag har haft. Not cool! Killar e som killar e. Fylld med skit och en oskön kuk. Nunna? ska man bli nunna? Så jävla avtändande med karlar i vilket fall. Tror inte jag har sett en snygg kille på.. 5 månader? Dom typiskaste meningen från en kille i viken är "asså du får inte säga att vi har legat till någon, för jag har tjej"
Flytta till America & hitta sig en neger kanske.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH fuck den här staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0