Wolla wolla

Ligger i mina hydda på prärien júst nu. Not! Ligger i mitt poolhus och väntar på att pappa ska komma hem. Troligen kommer han tro om jag håller på spelar sönder min egna öron.

Kom nyss "hem" från Malin. Gick dit i morse så köpte vi bakismat. Kunde knappt äta pga min sista visdomstand håller på vakna till liv, den jäveln! Vaknade med den i morse.

Igår vare fest. Hos Malin och det var riktigt nice! Härligt folk som fan. Hade skit roligt, sluta med att alla stod och dansa typ. Micke tappade bort bilnyckeln så vi letade i ungefär en timme när vi skulle åka till krogas. Slutade med att jag & Malin satt och söp oss as kalas och knappt kunde röra oss. Jag gick och mötte Philip och alla lirare vid 2 tiden och efterfestade till 6 imorse ungefär. Brottades med Viktor halva natten ute i gräset. Var ju inte fin i varken håret eller kläderna efter. Vaknade upp imorse & berättade allt för philip då han säger "vart var jag då?" haha.

Nu är det bara att köra igen! tror jag? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0