alla e som alla e, give a fuck!

Kan vi formulera om frasen "tjejer e som tjejer e"? till "killar e som killar e"? 
När ska folk börja förstå att jag är jag och alltid har varit mig själv? Suck och stön.. Den där iskalla och känslolösa Natalie, buhu buhu. Åt helvete, jag har precis lika mycket känslor och tårar i kroppen som en annan känslofylld människa. Om inte får ni fråga min mamma & pappa vad felet är. Ni kan ju passa på att fråga far min varför jag är gråhårig så tidigt med på samma gång, för det skulle jag bra gärna vilja veta.

Grejen är att jag inte öppnar upp mig för en människa och pratar om allt i den här skit staden. Lite smartare än så är jag. Sen är jag inte människan som VILL att folk ska sitta och höra på mitt deeptalk som låter ungefär. Bla bla blaaa blablabla bla.. och lite mer BLAAAAAAA! Vad finns det att berätta? Hej jag heter Natalie och är 19 år, rödhårig och tittar på klockan 45 gånger på en minut när jag har tråkigt. Nää just det, absolut ingenting. End off bullshit!

Jag ska treva mina slöa ben till Stensätra, från Bruket alldeles snart & jag kommer absolut att dö :) Antlingen kommer jag att snubbla och dränka mig i poolen precis utanför poolhuset (vilket jag ska sova i) eller så kommer jag dö efter vägen. Men vi får se på nästa uppdattering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0