^Åt helvete

Från att vara på så bra humör.. Till att tappa allt som har med glädje att göra. Om man bara kunde sluta att bry sig, koppla bort allting ibland. Sen ställer man sig frågan som vanligt, Hur kunde jag vara så jävla pantad? Hur fan kunde jag vara så jävla dum? Att jah redan hade svårt att öppna upp mig fick det bara att bli värre. Jag lär ju aldrig göra samma misstag igen.

Jag känner hur jag svettas ur min fylla från gårdagen.. Hur det osar om mig. Jag är så arg, hela kroppen är varm och jag vill skrika som aldrig förr.

Ikväll ska jag bli full, inte för kärlekens skull utan för mig själv. Jag ska ha så roligt men Thomas, Ellner och rästen av gänget. Jag ska vara överglad. Jag ska inte låta det här bryta ner mig på nått sätt, inte ens låta det ta på mig lite. Jag ska bara tycka synd om folk som är så pantad. Jag skiter i det hela, andas och lever vidare. Man lär ju träffa på mer idioter med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0