Då ger vi oss på ett försök

Så var vi här igen..
Den tiden på dygnet man ska försöka sova.
Den tiden på dygnet som jag hatar.
Jag hatar att sova själv, men jag hatar att dela natten med någon annan.
Det har varit så skönt att ligga här själv om nätterna och lyssna på musik. Titta på Trou blood och somna fläkandes över hela sängen.

Uff, trött på allt som har med stake och göra. Men ändå, killar med keps och långt hår <3<3<3

En sak... XD = KILL!
Fulaste jävla uttrycket jag vet.

Dagen har varit för mycket drama. Orkar inte ens tänka just nu. Kommer slockna så fort jag lägger ner huvudet. har tittat på tv och degat i soffan hela kvällen med Johan Charline & Thomas. Bakade även chokladmuffins. Efter lite skitsnack åkte jag & Thomas hem. Upp 11 imorgon och äta med grabbarna. Köpa mig en mössjävel, fika med min soulmate på stan (Linnea) som är min andra lunga. Ska även hinna färga håret. Sen ska jag till lilla filip och ta hant om han med sitt stackars ben som jag har lovat i en vecka nu :) Och ack vad det får bli helg nu. Fan, kan jag ha planer? oj oj.

Utgång i Gävle, interpool och biljard och slick senare med världens bästa folk. Ska bli härligt att få träffa pojkarna från G-town igen :) puss!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

hihi, varse & tack :)

2011-09-22 @ 05:59:10
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: Ja de är verkligen jätte gulliga:) Ja småbarn är så himla härliga:) Man vet aldrig vad de ska hitta på:P

2011-09-22 @ 09:19:30
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0