lördag eftermiddag, tror jag?

Sitter & smaskar i mig blodpudding och en öl till frukost hemma hos mamma
Dom har försvunnit på kalas så dom sa att jag skulle sätta mig ner och vara tyst med datorn.
Ska sitta här och vänta tills dom kommer, för att då gå och käka pizza BOOOM! hehe. Blir överlycklig varje gång vi ska gå och äta pizza för jag vet då, att jag får öl och blir rik varje gång jag går därifrån (så var min lördag räddad)

Vad gjorde jag igår?
Jag hade en sjukt rolig kväll
Började med att vi åt på palaia. Drack bärtz och spelade och vann. Vidare till Mulligast och svepte i mig två öl. Hedlund körde mig till Gävle men vi fick böta på vägen dit, LOVE!
Mötte upp Philip och järngänget så gick vi till interpool. Chillade med öl där hela kvällen sen tog vi bussen hem och vidare hem till dom tre tjockisarna och sov. Sa hejdå imorse och lycka till till killarna som åker iväg på spelning med Näääk osv ikväll :) Tog det lugnt med Kim ett tag innan jag gick hit.

Ungefär så har min helg sätt ut hit tills.
Frågan är vad man gör ikväll? Om jag ska åka till Gävle och titta på film eller dricka öl i Viken. BBaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0