"min syster är min bästa vän"

"min syster är min bästa vän"
Det är faktiskt sant, hon är inte som en syster för mig. Hon är som min bästa vän.
Hon är den jag kan vara hur fan jag vill med, säga vad jag vill till. Prata om vad jag vill med. Hon är fan den som får min dag att lysa, som får min mage att göra ont av allt jävla skratt. Alla jävla skitsaker vi gör. Vi kan sitta i soffan en hel dag och ha roligare än en dag på grönalund. Idag började dagen verkligen som en kissfläck i sandlådan barnen tar i. Men pizza i magen och en dag i soffan med min underbara syster fick dagen att vara den bästa. Som vi har skrattat och tokat ner oss. Drivit med varandra och busat. Det är underbart! Och att hon har en sån underbar sambo som är en av mina närmaste vänner gör det hela bara ännu bättre. Man mår alltid bra när man är där. För där vet man att man har två stycken som faktiskt bryr sig. Som jag älskar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0