Skit ner er :)

Igår fick jag veta nått som var mindre roligt..
Idag fick jag ett samtal som var mindre roligt..

Jag älskar min pappa, nå så fruktansvärt.
Så många gånger han har ställt upp.

Just nu har jag inget annat i tankarna än Cypern.
Vafan åkte jag hem för? Varför stannade jag inte där som var så  mycket bättre och lättare. Hade jag haft pengarna hade jag dragit iväg på semester i två jävla veckor.

Haft en sån underbar söndag. Kopplat bort alla tankar från allting. Mös med film & pizza, grinade & skrattade. Tills jag gick in på facebook. POOOOFFF och min söndag var förstörd. VARFÖR finns det dryga människor? Varför tjatar folk? Jag förstår fan inte alls vad som händer med mig. Jag orkar inte med ett enda sms, jag orkar inte ens att folk hör av sig längre. pissoch blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0