nu får det vara nog


Alexander är bra duktig han! Vilket underbar text.

Åter igen, så är det natt och jag kan inte slappna av för fem jävla öre.
Dagen har varit? jag vet inte alls.. slukande efter pengar.
köpte en mössa, skorta och massa armband. Käkat pizza, fikat och hunnit med ut på en biltur runt Sandviken med killarna. Ett stort tack till Thomas som tröck ut min knut i ryggen fast jag vevade med armarna och skrek som en galning & för att han körde hem mig så jag slapp gå.

UTGÅNG I G-TOWN IMORGON! Interpool & sedan slick med efterlängtade människor. Jag ska ha roligt imorgon. Ingenting ska förstöra min kväll.

Bara för det vet jag att jag kommer att vakna av att något hemskt på morgon
Jag blir sur av följande :
1 - folk som skriver en fråga på ett sms så jag är tvungen att tänka på morgon borde inte ha mitt nummer (Vilket Thomas Nilsson är väldigt bra på) skulle kunna gå dom få meterna hem till han och kasta sönder hans mobil sedan lägga mig och sova igen.
2 - att höra dom två meningarna "Det är frukost nu" eller "men kliv upp, klockan är mycket" måste vara det absolutaste mest irreterande som finns.
3 - att vakna av någon som ringer, är inte ett dugg roligt.
4 - folk som frågar om jag är vaken när jag svarar i telefon lär vara otrolig pantade. Varför skulle jag svara i telefon om jag låg och sov?
5 - folk som ringer tidigt på morgon när jag svarar "(jäst) mmmmm" med stängda ögon och frågar "oj väckte jag dig?" Nähä.. Vad ska jag göra vaken 9 på morgon när jag är arbetslös? borde inte få ha en telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0