15 år och kär

Jag blir kär varje gång jag ser den här bilden. Varje gång drar jag på smilebanden till högsta. Jag kommer precis ihåg när jag såg den för första gången. Jag kommer ihåg att jag och Philip bråkade vid enen innan han åkte till new york och vi sa inte hejdå till varandra. Jag trodde att vi aldrig mer skulle vara tillsammans efter att han kom hem. Jag hade inte hört av honom på en vecka. Dagen då jag kom hem från Linköping, samma dag som han kom hem satt jag mig vid datorn. Jag var så ledsen att han inte hade hört av sig när jag hittade den här bilden på hans bilddagbok. När jag satte på mobilen så fick jag ett sms "jag är hemma nu. har försökt att ringa dig flera gånger i veckan" Jag kommer ihåg hur kär jag var den natten när vi träffades vid enen. Hur lycklig jag var när vi gick hem till han.

Även fast det har gått 3 årsen, så tycker jag fortfarande om han. Min stora kärlek. Jag drar fortfarande på munnen när jag ser han. "Den första kärleken är alltid speciell" Så fan att den var:) Hela Philip var speciell, och det är han fortfarande.. Haha. Vi bråkade aldrig, aldrig riktigt odentligt. Vi vart bara sura, vilket inte hände ofta. Vi var aldrig med varandra på dagarna. Vi träffades vid enen varje kväll & gick hem till han. Sov vi inte med varandra så somnade vi i telefon med varandra. Dom gånger vi gjorde någonting var jag överlycklig för att det hände så sällan. Jag kommer ihåg första gången han skrev att han var kär i mig. När vi hade träffats i 3 månader. Jag satt i datastolen hemma och fråga vad som hade hänt med han när han var så glad på sms, då han skrev "jag är ju kär :)" Jag grinade som en tok & mamma bara skrattade åt mig. Jag kan inte beskriva med ord hur otroligt kär jag var i honom. Hur mycket jag älskade honom. Jag vill vara 15 igen. Jag kommer ihåg att jag inte alls trodde på han när han sa att han skulle starta ett "band" och bli känd. Och här står dom idag och har släppt en skiva. Medans jag sa att jag skulle bygga en cykel, och har fortfarande inte gjort det.
 
Efter att jag gjorde slut med han var jag fortfarande kär i han i flera veckor.
Vi pussas och sover med varandra än idag faktiskt. Och varje gång vill jag ha tillbaka han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0