Vilken härlig dag, lalala

Vaknar av världen finaste sms! Eller inte?

Mmmhm folket. Tittade på film med Thomas igår. Medans hans vart kåt av tjejen i filmen låg jag och klappade mig på magen. Efter att han blev bortskämd så gick han hem och jag tittade på True blood, kanske huuur bra som helst? Var fan vaken till halv 9 imorse, och vaknar nu? Alltså hallå?

Äter risifrutti till frukost, fan va gott det är!
Åt så jävla mycket av det när jag var liten så har inte kunnat ätit det typ. Men det gick fasen bra nu :) Nu ska jag pumpa musik och göra pappa galen när jag låser in mig på toan och lockar håret.

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: okej tack :D

2011-09-21 @ 13:08:52
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0