späckad sommar

Snart fyller jag i jävlar mig år!
20 år, känns lite väl mycket tycker jag.
Har börjat planerat lite smått om vad jag ska hitta på, göra och bjuda på.
Det blir en la poolfest hos far min, men någon rolig aktivitet på dagen för mina närmaste.

På sista april blir det gårdsfest som Johan har fixat till. Ska bli riktigt roligt iaf. Träffa alla härliga människor igen :)
Helgen efter min födelesedag blir det Grönalund och en tripp till liseberg.

Den 1a maj ska jag på Sverige-Usa = hockey.
I veckan ska jag även köpa en festivalbiljett.
Sista veckorna på sommaren sticker vi iväg till Cypern och hälsar på. Den enda vi ska fixa är flygbiljett denna månad.
Känns som att det kommer att bli en as kalas sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0