hundarna och jag.

BlaBlablabla..
Jag har aldrig något att skriva längre, aldrig tid att skriva.
Just nu spänderar jag tiden med mina två älsklingar. Yoko och Miles.
Mina två smusslor som jag brukar säga.
Jag har fått en trampmoppe av Nicklas som jag har skit roligt på. Flänger och hänger runt med den.
 
Nicklas jobbar eftermiddag så jag får det kämpigt hela veckan med att gå ut med båda två, både eftermiddag och kvällen. Men det funkar :) lillebror tar hant om lillesyster!
Fan, det sista jag tänker på när jag ska sova är på dom jävlarna, om det skulle hända dom nått. Jag skulle aldrig förlåta mig själv. Dom har så jävla stor personlighet så det inte finns, speciellt den "stora farliga" hunden.
 
Mina ledproblem får inte över, har varit på läkarbesk efter varandra, tagit blodprov osv flera gånger. Men dom får inte fram nått. Jag kan inte förstå vad det är för fel.
 
Nu ska jag somna tills Nicklas kommer hem vid 2 inatt, så ska jag pallra mig upp och gå ut med vovvana en sista gång. Sjuk börjar jag bli med :(! BAAAAAH tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0