hej och hå vad det här inte kommer gå

Här sitter jag med en cigg och en kopp kaffe hemma hos mormor. Varit här sen 12.

Hon började prata om Cypern. Jävlar i min låda vad jag saknar det.
Hon sa att jag skulle ge mig av, vad finns det här att stanna för?
Så nu har jag bestämt mig. Jag ska flytta ner till Spanien denna gång. Jag vill flytta.

Jag har också nyss ringt och anmält Rickard till brottning, så på måndag ska jag följa med han på hans första träning. För att avlasta mamma och låta han ta ut sin "aggro" på andra saker. Slipper han springa och slå ner mig om dagarna. Meeen! Nu slog tanken mig. Att följa med han två gånger i veckan och se han utväcklas, bli bättre och växa fick mig en klump i magen. DET ÄR JU MIG HAN KOMMER ATT BROTTA NER SEN! Det är jag som kommer behöva stå ut med allt han lär sig. Jag kommer inte att ha en chaaans mot den där ungen. Vad har jag gjort? Vad ger jag mig in på? böööh! Jag+rickard på brottning = ett helvete för mig.
Men, vad gör man inte för kärleken?
vilken kärlek tänker ni då?
Jo, em.. bra fråga.
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

Nu ska morfar köra hem mig, till den där flottiga staden jag bor i, Sandviken!
Dra mig baklänges vad jag inte vill hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0