vad består allt av?

Vilket jävla frågetecken jag ligger som just nu. Ett tomt jävla huvud. Vart fan har alla tagit vägen? Vart är mina vänner? Varför förändras alla? Klart vi alla ska utvecklas men inte till nått sämre. Jag trodde med all tro på mig själv när jag var mindre och sa "jag ska föralltid ha samma vänner". Vad jag ljög. Jag vet inte vad jag pratar om mer än att jag alltid har haft några och istället väldigt nära vänner. Malin.. Malin Malin Malin :) hur mycket vi än gått varandra på nerverna är det alltid du och jag som står där på varandras sida. Jag vill ha hem dig nu :( Eller.. Vad försöker jag säga, och lura i er? Dom andra? Vad fan vet jag.. Walla walla imorgon är det helg jö. Öl? Nyktert? ha, jag har inte varit nykter en fredag sen.. Mars förra året. Inte en enda helg. Jag satt också och tänkte idag.. Att återförenas med någon man fortfarande tycker om, borde vara det bästa som finns :) godnatt

Kommentarer
Postat av: malin

love u, alltid

2012-02-10 @ 03:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0