för och nackdelar

Fördelar med att gå ut i sandviken
- man har nära hem
- man vet vilka alla är
- det finns två stället att gå ut på. Letar man efter någon spec, vet man att är den inte på det ena stället så är den på det andra stället.


Nackdelar med att gå ut i sandviken
- går man ut på vardagar är man en alkis
- det blir alltid bråk eller massa skit snack
- folk kan inte vara sig själv ibland
- DET FINNS BARA TVÅ STÄLLET ATT GÅ UT PÅ
- jag träffar alltid min pappa eller mamma ute
- det är ALLTID någon som inte får komma in jag går dit med
- tjejerna är för petetiska..
- tar man sällskap med en kille en bit hem, går det ryckten nästa dag att man i princip har legat med han.
- sandviken suger

Jag hatar Sandviken, så förbannat mycket. Varför kan inte folk bara vara sig själv? Va i helvete måste man lägga sig i andras liv hela tiden? Varför lär man veta så mycket om alla människor? Varför kan man inte bara låta andra vara? Snuskiga.bitter.fittor!
Tacka vet jag Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0