fuck that shiiit


Hur bra är inte den här låten liksom? Hur taggad blir man inte på att åka snowboard? Snart är jag bra i foten, och då jävlar blir det åka av med tjejerna i Kungsberg.

Ja, videobloggen jag gjorde idag bryr jag mig inte ett skit om. Hata eller älska den, i dont careee! KÖÖÖR BAH KÖÖÖÖR!
Har fått massa meddelande på face att jag är störd, hur jag kommer på nått så sjukt osv.. Mja ibland måste man bara bjuda på sig själv. Vare sig man vill eller inte ;)
Nu ska jag ut med min hund. Gå en långprommenad sen ska jag hem till min saknade Linnea på en kopp kaffe. Har även bokat tvätt tid idag, städat lägenheten och lagat mat. JAG VILL FLYTTA HEM!

surar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0