Igår var igår

Gick hårt på igår, men ack så roligt det var.
Åkte hem till Malin i Gävle. Josef hämtade upp oss och sa till mig "Nu ska vi på arbetsintervju Natalie" Och jag stod som ett frågetäcken. Gick upp och skakade hand med Chefen och där satt vi och drack. Till slut sa hon "Ja men kom på måndag och titta läget då så kör vi igång sen" Jahadu! Inte alls som får jobb på fyllan inte :D (men hon var nykter) Vidare på nästa fest bakom interpool och sen hamnade vi på interpool. JÄVLAR I MIN LÅDA VILKEN DUNDER ROLIG KVÄLL JAG HADE :D! När jag vaknade imorse såg jag att nyckeln låg på mattan i hallen. Gull Peter som följde med upp och nattade mig låste och slängde in nyckeln igen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0