kortfattat om Åre

Kortfattad om åre!
Fredags: Mötte upp Dogge Joel mini Cecilia och Axel på station. Vidare till dogge för att börja dricka. Drog ner på byn och gick ut.
Lördag: vaknade och va bakfull, kunde knappt röra mig. Dom andra drog till backen. Käkade 4 rätters, hummer oxfilé, skumpa osv.. vid 11 tiden åkte jag iväg med massa Gävlebor till någon stuga där man träffade rätt roligt folk. Vidare ut som fan i skogen och somnade inte fören vid 6 på morgon.
Söndag: vaknade, trodde flera gånger att jag skulle spy. Hem till dogge där det var en hel drös med folk. Bland annat Simon Ericsson och Henrik. Vidare ut med Robin jens och Rasmus en stund. Han knappt tillbaka in till dogge innan jag packade väskan och följde med dom långt ut i skogen. Åkte skoter och jag höll på pissa ner mig.
Måndag: Vaknade och försökte lura till mig lite feber. Men icke, va bara att klä på sig och följa med ut och åka skoter. Var dock inte lika rädd denna gång, var mer roligt. Så slut som människa! Vid 2 tiden bar det av hem. Va inte i gävle fören vid 11 igår kväll. Somnade som en jävla stöck! Och nu har jag fan sovit ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0