nu är den 2012

Vaknade upp, fick ett stort sug att ställa mig på brädan ute! Reser mig upp och tittar ut. Glömde helt bort att jag var hemma från Åre. Inte en jävla snöfläck hemma hos pappa på gården. Nu vill jag tillbaka upp, till Åre.
Iaf, så är det ju nytt år.
Inte för att man blir en bättre människa för att det är nytt år. Men jag tänker iaf ha några planer för hur mitt år ska bli.

*Bli blond
*Bygga en egen flotte och flyta runt på i en vecka
*Flytta från Sandviken
*dra utomlands och jobba minst 3 månader
*cykelsemester
*hyra stuga och åka fett med snowboard.
*få massa blåmårken av att åka longboard.
*tröttna på singel livet och hitta en karl som jag bara ska träffa två gånger i veckan
*bosätta mig i Gävle
*bli bättre på allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0