Mitt hjärta svider.

Mitt hjärta svider, det blöder och gör ont. Vattenfyllda ögon och en stor klump i magen.
Min fina kille mår inte bra! När vi kom till vetrinären var han som vanligt, glad sprallig och kramsugen. Så fort vi gick in kröp han runt benen på mig. Svansen mellan benen och dom hela 32 kilona bara skakade och skakade! Till slut fick dom söva ner han. Och han bara låg där, det gjorde så jävla ont att titta på :(! Jag fick lyfta in han i bilen, där låg han hela vägen tills vi kom hem så han näst intill ramlade ihop flera gånger. Han knappt gick eller reagera på människor som han brukar bli så jävla glad över. Nu ligger han bara här, i sängen på mig och sover. Mitt hjärta brister! Jag älskar den här hunden så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0