Det som inte dödar en, gör en bara starkare.

Denna dag har verkligen varit en viktig dag för mig.
Jag har förstått att man ska vara glad för det man har, och vara rädd om det man inte redan har förlorat.
Så mycket, på bara en dag. Jag är verkligen förvånad hur mycket man kan mata på både hjärna och hjärta på en och samma gång.
Hur glad jag är som har dom jag har i mitt liv. Som stöttar och ställer upp för mig när såna här saker kommer upp.

Jag vill också tacka mitt finaste hjärta Nicklas, att han finns här för mig. Oavsätt vad! Hur vi stöttar varandra genom allt. Att vi har gått igenom så mycket på så kort tid. Att allt gör oss starkare, istället för att det viker ner oss. Jag kan inte annat än att älska karln! Han är verkligen min andra halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0