Då är vi nästan klar här.

Klockan är 3 på eftermiddagen.
Jag har hunnit att städat min lägenhet. Hällt ur skurhinken på golvet och förstört mina allergi tabletter. Jag har klivit sönder mina nya glasögon. Jag har åkt med Peter & Johan till pappa. Har har hunnit diskat, städat hela huset. Tillbringat 40 min på springbandet. Jag har vällt omkull en lyckta som gått sönder när jag dammsugde. Nu har jag lyckats glömt en klocka och en ring i min skjorta som just nu ligger i tvättmaskinen. När man försöker gå upp i tid och vara duktig så får man ju bara skit. Ja just ja, mamma ringde också.

På morgon (är jag helt borta i huvudet) Iaf ringde hon mig vid halv 12 och sa
M - "Heeej är du kvar hemma?"
N - "Hej.. Nä jag är hemma hos mig"
M - "Men jaha? är det olåst nu då?"
N - "Nä Charline och Rickard är väl hemma?"
M - " Men märkte du inte att du var helt själv? Dom är i skolan på dagarna"

Jahapp.. Ja och nu när jag tänker efter så var det inte en käft hemma. Wawawa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0