Tattar Sandviken.

Igår kväll satt vi och smed planer hos mig. Lank Mattias Malin, Peter Robin Marcus och Emelie. Nästa vecka blir det äventyr. Peter körde mig & Emelie till Järngänget. Efter några timmar med dom så drog jag med mig Emelie & Asp lite tidigare för att gå mot stan. Dom satte sig på en bänk och jag började spela en teater om hur utekvällarna i Cypern gick till. Efter en asrolig kväll på 8an med massa härligt folk drog vi med Asp hem till mig och spelade gitarr och sjöng för han, stackarn :(

Nu på morgon gick vi och käkade pizza och hade en förjävla morgon humor.
Asp hade även väldigt brottomt på toa när han skulle hem..
Jag har legat och spelat gitarr nu på morgonkvisten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0