Det går rätt segt

Ärligt talat, det här med bloggande är inte så mycket min grej längre.
Ska göra en uppdattering om det senaste.

Har varit nykter i 3 veckor, 3 helger alltså :) var ut med far min i lördags och drack inte ens en öl. Lär lägga till att han sa att han var så stolt över mig. Nu kanske det låter som att jag är en alkoholmissbrukare, men det är jag inte. Jag känner helt enkelt att det har blivit tråkigt, jag överväger faktiskt att vara nykter när jag fyller år. Men det blir nog några öl.

Pappa frågade mig härom dagen om jag ville hoppa fallskärm med han, eftersom han fick det i present kort av oss alla när han fyllde. SJÄLVKLART SKA JAG GÖRA DET! Det har varit lite av min dröm dom senaste åren faktiskt.

Min Nicklas fyllde år igår, och han bakade bullar och gjorde egen Prinsess tårta, hur gott som helst! Hela hans skara var här plus hans pappa idag. Efter finbesök tog vi med oss mamma ut på en fiskeochgrilltur. Hittade bland annat en orm.

I helgen ska jag fira att jag har varit nykter i en hel månad, genom att vara nykter :) Nästa helg blir jag 20 och jag ser faktiskt fram emot det. Jag har världens bästa familj och vänner jag ska fira den med. Mamma har ju självklart ställt till nått på dagen jag inte får veta vad det är, så det ska bli rätt roligt :)

På torsdag blir det operation. Blir nog kvar till fredag morgon så det blir tajt att vila upp sig till lördagen.

Just nu är det den bästa tiden på dygnet, HOCKEY TIMMARNA! Då jag passar på att dryga med folk på facebook.
Fan vad jag skriver.

Nu ska jag mysa ner mig med världen bästa kille :)!
Som säger att jag ska få ett present kort på Donken, em..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0