Hur kunde jag bli sjuk?

Åh fyfan!
Om ni bara visste vad jävla sjuk jag är just nu.
I fredags sov jag heeeeela dagen, verkligen hela dagen.
Åkte ut en liten stund till Linnea vid 8a tiden, stannade i en halv timme kanske innan jag åkte hem igen. Gick och la oss direkt efter Big Brother.

Eftersom Nicklas jobbar förmiddag så vaknade jag upp i sängen själv. Nu mera vaknar jag alltid vid 8a tiden eftersom vi går och lägger oss så förbannat tidigt. La mig på soffan och började titta på film, till det började koka i hela kroppen för mig. Jag fick kramper och spänningar och muskelverk i hela jävla kroppen. Nicklas kom hem med blåbärs soppa och trocadera, men icke hjälpte det. Har inte fått i mig någonting. Kunde inte somna på kvällen. Imorse vaknade jag helt snorig och jävlig halv 8. Nicklas brorsa fick springa hit med papper så jag kunde snyta näsan. Jag kommer inte ens till toaletten! Nu ska jag titta på lotta och trycka i mig blå bärs soppan.

Jag blir aldrig sjuk! En gång om året och inget mer. Förra året hade jag influensa och lediflamation. Iår verkar jag ha feber :( Bara jag är frisk till att jag blir 20 nästa helg.

Pratade nyss med mamma och skrattade åt hennes bravader hon gjort i helgen. Hon kan då få mig på bra humör hon. Nu ska jag längta hem min babe, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0