Nu är helgen över!

Dunkar musik och hoppar runt i lägenheten gör jag just nu.
Idag ska jag firas av mammas släckt. Min helg har varit helt underbar.

I fredags kväll slängde jag i hårfärg i håret (till rödare). Nicklas och jag myste ner oss i soffan till Big Brother. Kvart över 10 på kvällen ringder Linea och Johnny och säger att vi ska komma dit på någon öl. Och visst gjorde vi det. Eftersom varken jag eller Nicklas hade druckit på över en månad så vart det en redig fylla för oss båda två. Åkte ner på krogen, då dom alla sjöng för mig och bjöd mig på drinkar.

Klockan ringde klockan 9 på lördag morgon, den stora dagen. Gjorde mig klar och vi åkte utanför mamma där jag fick ögonbindel och blev förd ner till stan. Då jag skulle samla ihop kramar för 5 kr så att jag skulle få passet. Jag fick 535 kr för att stå på stan och sälja kramar, den ni!

På kvällen drack vi vid poolen, blev ikastad. Åkte ner på stan och festa vidare. Det var en sån sjuk rolig dag faktiskt!

Nu ska jag ner på stan och boka helkroppsmassage jag fick av Nicklas och jag ska boka tatueringstid. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0