Tja tja bloggen

Hej allihopa!
Jag har inte riktigt haft tid att blogga, jag har haft lite saker för mig.

Andra helgen irad jag är nykter.
Rätt skönt om jag får säga det själv. Ska fortsätta såhär.
Har tillbringat rätt mycket tid hos pappa. Både han och min lillesyster har nu köpt sig en cross, rätt roligt att se.
Katterna tar död på mig på nätterna, men får hoppas att det blir bättre.

Snart fyller jag 20 år :)

Vilket jag har varit länge för alla fjortisar i sandviken, 20 år och mamma.
Haaa haaa
ungefär

Ja när jag fyller 20 blir det fortfarande poolfest. LET'S GO!
Nu ska jag mysa med världens bästa kille, kunde inte ha fått nått bättre än han. Mamma klippte han igår också, så nu ser han inte ut som en loodis längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0