boom boom körkort!

Sitter just nu hos mamma efter att ha sovit här. Igår var vi ut hela högen. Dock gick jag hem tidigt och gjorde mat :)
 
Nicklas och Yoko har gått iväg och hämtat bilen. Vi har äntligen adopterat henne, det känns så jävla skönt!
 
Vi ska köpa pizza och dega hemma idag. Eller om han ska ut, jag vet inte men jag kommer sitta hemma i soffan med körboken :)
Mmmm jag har börjat med en intensiv kurs och lär läsa på som bara helvete! Så nästa vecka åker vi och köper varsin bil :D Vi ska även flytta snart igen.
 
Jag har världens bästa kille, kan inte få bättre!
Jag är så kär i han, och så lycklig att ha han. Ingen kan någonsin mäta sig med han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0