Arga här hemma idag!

Idag är både jag och yoko arga, hon är arg på mig för att hon inte fått sovit nått för mig och jag är arg på lillen i magen som inte låtit mig sova inatt.
Det är så fruktansvärt jobbigt! Vänt och vridit mig hela jävla natten, det drar sig i magen och jag kan inte räta ut den ordentligt.
Det är dom här nätterna som är det jobbigaste med hela graviditeten, sömnlösa nätter och sparkar på revbenen.
Och jag som har hypokondri.. Blir helt galen när jag inte kan kontrollera min smärta, vet inte alls hur det ska gå på förlossningen!!
Tur att Nicklas kan lugna ner mig lite grann iaf när han kläcker ut sig "men Natalie, nu skriker det panik ur öronen på dig"
Då får jag minsann tänka "ja tänk för att det gör det, inte håller väl jag på dör inte!"
Tycker synd om han, att han ska behöva leva med en tjej som har alla sjukdomar i världen.
Igår hade jag blodförgiftning, idag har jag muskelinflammation tror jag.
Dom andra dagarna har jag feber, magsjukan, Cancer och en massa annat.
Börja aldrig googla era problem när ni är sjuk! Det leder till hypokondri ska jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0