Bröstmjölk!

Alltså Gud vad äckligt! Det rinner bröstmjölk från mig och det sprutar rakt ut när jag står i duschen. Det enda Nicklas säger är "hoho då slipper vi köpa mjölk i framtiden" och "då ska jag klämma på dom när jag kommer hem".
Typiskt töntnicklas..
Jag har INTE sett fram emot att det ska börja rinna. Jag ser inte fram emot att ha skydd i bh:on.. Jag hade sett fram emot att det skulle komma en vecka innan förlossningen.
Magen har sjunkit mer på mig nu, hon har väl fixerat sig nu.
Jag har även gott upp 4 kilo på en vecka. 18 kilo sammanlagt och det är minst en månad kvar..
Älskar livet som gravid! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har en fin gravidmage :)

2013-04-07 @ 08:21:20
URL: http://verasmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0