Gå upp i vikt.

Det är inte roligt att gå upp i vikt, att se magen bara växa. Titta på medans allting växer. Jag vill inte börja med lchf och gå ut och gå fören efter förlossningen, med tanke på att jag kommer att tappa all motivation om jag inte ser någon skillnad nu.
Jag ska verkligen råbanta!
Jag har beställt hem massa saker, tabletter som tar bort sockersug, som tar bort en viss procent av fettet man stoppar i sig ja allt möjligt.
Jag ska fan vara nöjd med mig själv i bröllopsklänningen!
Jag ska även köpa badhuskort och hå varje jävla dag med barnvagnen och yoko.
Jag har lärt mig att tycka om lax bara för att bli nyttig. Och jag ser fram emot det faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0