Gnäller om jobb?

Jag blir fan inte klok på människor.
Folk gnäller om deras löner, att jobbet är så tråkigt osv.
Jag skulle ta ett jobb på Sandvik med en lön som är dubbelt så mindre än vad dom tjänar bara för att få en riktig inkomst och ett fast jobb! Jag skulle fan stå och göra mat till hundra tals människor för det dom tjärnar idag.
Jag blir lite, men sparka dom som vägrar göra mat och kasta in dom som verkligen skulle vara glad av att stå där och få en riktig lön i månaden!

Jag blir ännu mer galen på den här gatan, smultronbacken! Det enda folk gör är att klaga på andra, utan att våga säga det rakt upp i ansiktet på folk. Nu går det rykten om att Jag och Nicklas inte plockar upp hundskiten efter oss, vilket vi alltid gör eftersom jag är så jävla trött på feta och laga människor som inte gör det. Barn ska fan inte behöva ramla i hundskit!
Alltså förstår ni? Vem fan går runt och hittar på nått sånt! Och inte ens vågar säga det till oss. Snart laddar jag upp luftgeväret och sätter mig i fönstret och laddar utav satan!
På allt och alla.
Men inte blir folk arg när barnen springer runt och eldar i skogen, då får man själv springa dit och släcka den förbannade elden!
Nä blä, riktigt "jävlar i min gata"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0