Hundpromenad!

Idag har jag pratat med hundar utan hem ang att jag ska vara ansvarig över Sandviken/Gävles hundpromenad!
Kommer bli super roligt. Dom har tagit mitt telefonnummer och mailadress som dom kommer att skriva ut så folk runt om kan kontakta mig.
Den 5 maj klockan 13:00 vid liftarna i hemlingby blir det av.
Det kostar en 20 för dom som vill vara med, man får självklart skänka mer om man vill det.
Låt oss bli staden som samlar in mest pengar!
Promenaden kommer hålla på i en timme, för dom som vill finns det både kortare och längre sträckor i skogsmiljö.
Och vem vet, man kanske hittar en helt ny promenadkompis eller lek kamrat.
Hunden SKA vara kopplad hela promenaden.
Detta ser vi fram emot :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0