Onsdag onsdag onsdag.

Mitt lilla hjärta spyr :( usch hon verkar inte alls må bra! Blir hon inte bättre imorgon blir det att ringa till veterinären. Kanske att jag ringer dit för ofta, men hellre kosta på en gång för mycket än för lite.
Folk pratar även om att hon inte får motion eller inte får leka så mycket hon behöver.
Vad fan vet folk om att vi inte går långpromenader med henne? Hur vet folk hur mycket hon får leka och inte? Bara för att jag är gravid och får värkar så fort jag tar en promenad så betyder inte det att hennes husse går ut med henne.
Och hon leker, varje morgon och varje kväll och träffar hundar varje vecka. Får hjärngympa dagligen. Hon träffar ständigt nya människor. hon följer med på stan och till nya ställen. varför ska jag ens sitta och förklara mig? Varför tror folk att dom vet så mycket? Varför tror dom att dom vet bäst. Ge fan i att bry er om mitt liv, hur jag fostrar min hund och vad vi gör. För vi har världens underbaraste och snällaste hund, som hon är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0