Panikångest!

Nått jag har fått under graviditeten är panik ångest. Jag tror att jag ska dö. Så fort jag blir lite konstig får jag panik och allt blir värre. Det är verkligen något jag vill bli av med. Den här helgen har det varit extremt mycket. Tanken av att jag ska sova själv får mig att må dåligt. Inatt vaknade jag flera gånger av att jag inte kunde andas.
Jag har så fruktansvärt dåligt samvete när det blir så här för ingenting.
Jag mår så jävla dåligt över att jag inte kunde ge Rickard både helikopterturen och godis idag.. Nu mår jag dåligt över att vi inte har någon bra film han vill se.
Vissa dagar vill jag bara gräva ner mig.

Det som tynger mig mest är att Nicklas är tillsammans med någon som mig. Varför? När han kan få någon som är bättre. Även om jag inte gör nått som är fel så kan han få någon som är så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0