Patetiska människor..

Tycker det är otroligt tråkigt att det finns såna knäppa människor, som tror sig veta bättre än erfarna människor och inte alls ha någon egen erfarenhet.

Hade det inte varit för Linda och Jennifer har vi inte bott kvar här. Då hade vi redan sagt upp lägenheten.

Vill kunna rymma någonstans, bara med Nicklas och yoko. I en vecka, långt härifrån. Bara få njuta och planera en underbar framtid.
Jag är lyckligare än någonsin. Jag har nått många inte kommer att få. Vi har ett barn som snart kommer och knyter oss samman så länge vi lever. Det känns underbart!
Vi ska snart gifta oss och lova varandra att hålla ihop.
Vad skulle jag göra utan min kärlek? Utan min egna lilla familj. Och när vi äntligen är hel kommer INGET, kunna splittra oss. INGEN kommer någonsin ta sig emellan oss. Inte ens dom som snackar skit, eller dom som planerar att anmäla oss till soc för att dom är avensjuk. INGENTING kommer att kunna förstöra oss. Vi kommer klara detta galant, bli världens finaste familj. Vi kommer bevisa att vi kommer bli såna bra föräldrar, och säger dom nått annat om Nicklas så vet folk inte vad dom pratar om. Han är min bästa, och kommer alltid att vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0