Sympati gravid?

Tänk om någon bara kunde sympati nyktra med mig.
Om någon av mina vänner bara kunde höra av sig och vill titta på film?
Är ärligt talat glad att jag har lagt drickandet bakom mig, för ingenting verkar hägra för andra.
Det ska bli så skönt sen att ignorera dom när bebisen har kommit :)

Det kanske är jag som bara är allmänt trött på allt idag.
Folk verkar vilja veta mer om andras liv än sina egna. Vilja förklara hur andra ska göra mer än att ta tag i sina egna liv.
Riktigt trött på att folk inte vågar stå för saker. När man skriver ut på Facebook "ni tycker synd om er själv, du/ni tror att ni är bättre än andra"
Ja men skriv vilka det handlar om på en gång. Folk som säger åt andra att INTE hänga ut folk på internet, sen göra precis samma sak själv.

Min största önskan är bara att folk låter mig vara gravid i fred. Jag orkar inte med folk som rättar mig och anklagar mig för att göra saker jag inte gör. Som att jag springer på krogen och pratar med folk jag inte känner. Snälla! Jag skulle aldrig ens orka hålla mig vaken till att krogen öppnar på kvällen.
Jag vill härifrån. Jag är beredd på att lämna alla kvar här och flytta.


Kommentarer
Postat av: Sandra- BF 3/8

Typ som jag då. Sitter hemma i soffan/sängen hela dagarna och nördar film, och sen är man så jävla nöjd när alla skriver ut på facebook att dom är så bakis när dom har supit skallen av sig. :)

2013-04-05 @ 23:16:10
URL: http://sandrateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0