... ?

Jag är så grymt jävla besviken på dom som inte kom igår. Jag visste redan i huvudet är dom inte skulle vara med. Så jag vart egentligen inte förvånad.
Dom som jag har känt längst, vet mest om mig och har varit där i flera år.
Jag är så jävla trött på människor! Så fort jag vart gravid var jag fan inte nå intressant längre. Och skit fick jag för att dom trodde jag fejkade hela graviditeten??
Ni Som inte kom igår behöver inte heller dyka upp på bröllopet, för jag kommer inte räkna med er :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

De är ju nu när man skaffar barn som man märker vilka som är ens riktiga vänner och vilka som varit skit hela tiden..

2013-08-10 @ 13:58:24
URL: http://Http://sandrateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0