Falun!

Är på väg hem från Falun.
Har varit och tittat i kupolen och provat bröllopsklänningar.
Kan fortfarande inte bestämma mig!! Vilket jävla krångel hela tiden.
Nu ska vi köra hem Rickard, nu får han inte vara med oss längre.
Ska ta med hans cykel hem som vi har köpt, det har varit punka på den i tre veckor och det är ingen annan än vi dom lagar den.
Har varit två underbara dagar.
Har åkt gokart två gånger, sen fick han xbox av Nicklas. Tränat boxning och haft filmkvällar.

Jag har även gjort en ny blogg, så den som vill ha adressen till den får skriva till mig:)
Gammelgubbar och folk som är så fruktansvärt intresserad av mitt liv och bara vill snacka skit sen ska inte veta vad jag gör, eller någon annan i familjen heller.

Så det här blir mitt sista inlägg.
Riktigt tragiskt.


Kommentarer
Postat av: Johanna Nehvonen

Jag vill fortsätta läsa :)

2013-08-18 @ 07:37:50
URL: http://verasmamma.blogg.se/
Postat av: Maria eriksson

Jag vill fortsätta läsa, skriv den nya adressen här :)

2013-08-18 @ 12:53:21
Postat av: Sara

Jag vill också fortsätta läsa. Tycker det är spännande då vi nästan har jämngamla döttrar! :)

2013-08-20 @ 09:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0