Skit ner er!

Fan va arg vissa kan göra mig!
Folk bara snackar skit.
Rickard son är tolv år får höra av sin pappa och hans såkallade tjej på 28 år sitter och snackar skit om oss till Rickard.
Tydligen så är jag oansvarig som lämnar iväg Hilma till sin mormor när jag borde amma. Hon var inte hos sin mormor och jag fick aldrig igång min bröstmjölk.
Han säger även att vi inte ger Rickard mat när han är hos oss.
Jag undrar jag, vem är det som köper alla saker till han? Vem fan har köpt en cykel åt han? Vart fan har Rickard varit när hans pappa inte har funnits.
Jag orkar inte med allt skit snack, allt för att rädda sitt eget skin.
Nu har Rickard sovit hos med oss hos mamma i två nätter. Och då ringer hans pappa till Rickard och säger, "Rickard du har förstört allting, över en natt, över ett dygn. Du har lovat mig att vi skulle göra massa saker idag"
Alltså.. Säger man så till sitt barn?
Orkar inte längre hålla käften.
Dom får bete sig hur fan dom vill.
Dom får storma in i min lägenhet och skrika fula saker till oss, att Nicklas inte kommer få träffa sina barn och göra Rickard ledsen, men vi får inte säga till när det räcker!

Han får inte vara med oss Rickard.
Dom påstår att min mamma är alkolist. Att det är fel av mig att lämna Hilma till mamma.
Igår började Rickard att grina och sa att han inte förstod varför sin pappa gör så här mot han.

Men tänk sen när Rickard blir äldre.
Då ska jag visa han allting, berätta allting.
Vi ska visa alla sms han har skrivit, allt han har skrivit till mig på internet, alla hot. Spela upp allting vi har spelat in när hans pappa har pratat med oss.
För vi har sparat allting.

Så här håller man inte på.
MAN TAR INTE ETT BARN FRÅN DINA FÖRÄLDRAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0